شرح وظایف:
-شناخت، دسته بندی و تعیین اولویت ها و نیازهای بهداشت محیط بیمارستان
-تهیه و تدوین مطالب آموزشی و تشکیل جلسات آموزشی مرتبط با بهداشتم محیط و بهداشت عمومی برای کارکنان رده های مختلف م نظارت و کنترل بهداشتی بر نحوه دفع فاضلاب
بیمارستان و در صورت وجود معضل ، ارائه پیشنهادهای اجرائی مناسب -پیگیری و اقدام در زمینه مسائل بهداشتی و حفاظتی -نظارت و هماهنگی لازم در زنجیره تهیه ، طبخ و توزیع مواد غذایی با همکاریا کارشناس تغذیه بمنظور اطمینان از سلامت توزیع و مصرف غذا -سایر امور محوله از طرف رئیس مدیر
-تهیه گزارش مشکلات بهداشت محیط به مسئولین ذیربط بیمارستان و پیگیری رفع نواقص
|